04-6380120
☎ 04-6380120
|

זר מתוק

האם פגשתם פעם מישהו שאינו אוהב שוקולד? אתם רוצים להזמין למישהו משלוח פרחים אבל מחפשים משהו קצת שונה? בשנים האחרונות, חדר לשוק מוצר חדש הצובר פופולאריות הולכת וגוברת – המכונה זר מתוק. חנויות פרחים רבות מציעות בנוסף לזרי הפרחים וסידורי הפרחים הרגילים גם זרים מתוקים. זרים מתוקים, האמינו או לא, מורכבים משוקולדים. זר מתוק מהווה הפתעה נעימה למי שמקבל את פרחים.
זר מתוק מורכב ממקלות שוקולד איכותיים הנבחרים בקפידה. לעיתים הזר המתוק יהיה עשוי רק משוקולד, ובפעמים אחרות, מקלות שוקולד יהיה שזורים בין הפרחים. אמנם במקרה של יצירת זרים מתוקים לא נדרשת פה עבודת שזירה, אך גם כאן אנו בשדה פרחים משתדלים ליצור שילוב מיוחד ובלתי שגרתי, שיעניק ליקירכם מתוק בפה וטוב בלב.
אחת מהיתרונות של זר מתוק הוא שאינו נובל. בניגוד לזר פרחים רגיל, אפשר לשמור אותו לזמן רב, ולחלוק את ההנאה עם אחרים. זר מתוק לעיתים מסודר בכלים מיוחדים המהווים מתנה מרשימה בפני עצמה.
מתי תרצו לרכוש זר מתוק?
חבר או קרוב שזקוק לעידוד.
לאנשים שאתם יודעים שאין באפשרותם לשמור על הפרחים, כמו לפני נסיעה.
מתנה רומנטית שאפשר לצרף אליה יין, שמפניה או נרות. אנו מציעים מבחר של מוצרים אלה באיכות גבוהה. אפשרות נוספת היא להוסיף לזר המתוק דובי למי שמעוניין להיות חמוד במיוחד או להתנצל.
יום הולדת – זרים מתוקים היא דרך נפלאה לאחל יומולדת וניתן לצרף לזר בלונים להשלמת התמונה.
וכמובן שתמיד אפשר לאחל יום מתוק ללא כל סיבה מיוחדת לאוהבי שוקולד ופרחים- בערך כולנו.
אנו בשדה פרחים דואגים שהשוקולדים יהיו באיכות טובה כמו הפרחים שלנו ויישמרו בקירור. אנו מזמינים אתכם ליהנות מהגלריה המתוקה שלנו המורכבת משילובים מיוחדים של שוקולדים איכותיים ופרחים מקסימים. אנו שולחים זרי שוקולד לכל חלקי הארץ בתקווה להעניק ליקירכם רגע מתוק בפה ובלב.

before

סל קניות:

0
אין מוצרים בעגלה
סך הכל ביניים : 0

ביצוע ההזמנה Checkout