04-6380120
☎ 04-6380120
|

 זרי שוקולד. זרי פרחים לאוהבים, הדור הבא.

מי אמר שרק ילדים אוהבים לקבל שוקולד? זרי שוקולד הפכו לאחת המתנות המיוחדות שתמיד כיף לתת ולקבל, בכל אירוע ולכל אדם. זרי שוקולד ידועים גם בשם זרים מתוקים משום שהם "נשזרים" על-גבי שיפודים ומעוצבים כזרי פרחים. ישנם זרים מתוקים מסוכריות גומי וממרשמלו, וישנם זרים העשויים משוקולד בלבד.

זרי שוקולד מגיעים במגוון עיצובים ובכלים דקורטיביים שונים, שנשארים עמכם גם לאחר שהשוקולד נגמר: אגרטלים מחרס ומפלסטיק, בקבוקים מעוצבים, ספלים, סלסילות ועוד. גם השוקולד שבזרי השוקולד הוא מגוון וניתן לבחור לפי הטעם האישי: זרי שוקולד חלב, זרי שוקולד מריר, זרי שוקולד לבן, זרי שוקולד עם שקדים, אגוזים ועוד אפשרויות. ניתן גם לבחור בשוקולדים בצורות שונות: זרי שוקולד בצורת לבבות לזרים לאהוב/ה, זרי שוקולד בצורת דובונים לילדים וכדומה. ניתן לבחור את מספר הפרלינים וגם את צבע עטיפתם בהתאם לעיצוב הזר.

הודות למגוון הרב ניתן לעצב זרי שוקולד לכל אירוע: לימי הולדת, בריתות, לידות, שי לעובדים, ימי נישואין, חגים, ימי אהבה וסתם כמתנה מקורית למישהו שאוהבים. ישנם אפילו זרי שוקולד המעוצבים כזרי כלה.

בניגוד לזרי פרחים שיכולים להיות מרהיבים ביופיים ובריחם, זרי שוקולד משלבים בין יופי מרהיב, ריח שוקולד מהפנט וטעם מתוק שנשאר לאורך זמן. גם כאשר מסיימים לאכול את הפרלינים שבזרי השוקולד, נשאר הכלי הדקורטיבי לשימושכם. זרי פרחים דורשים טיפול מסור כדי שיחזיקו מעמד שבועיים לכל היותר. זרי שוקולד יכולים להישאר כזר דקורטיבי במשך זמן רב יותר, בהנחה שתצליחו לעמוד בפיתוי ולא תאכלו את הפרלינים שבזרי השוקולד.

את זרי השוקולד מקפידים לייצר משוקולד איכותי וטרי שאמור להחזיק מעמד כחודש ימים לפחות. אולם כמו כל שוקולד, כדי לשמור על איכותם של זרי שוקולד יש לדאוג לאחסון נאות שלהם. בניגוד לזרי פרחים, את זרי השוקולד אל תחשפו לשמש, אחרת כל השוקולד ימס לכם. את זרי השוקולד יש לשמור במקום מוצל, קריר ויבש, אך לא במקרר.

לשומרי הכשרות כדאי לוודא שמדובר בזרי שוקולד העשויים משוקולד כשר, למרות שמרבית החברות הגדולות מקפידות לייצר זרי שוקולד מפרלינים כשרים בלבד. ישנן אפילו חברות המציעות זרי שוקולד מפרלינים ללא סוכר, כדי שגם חולי הסוכרת יוכלו ליהנות מזרי שוקולד מרהיבים ומשמחים.

חשוב לציין שגם לזרי שוקולד קיים שירות משלוחים. ניתן להזמין משלוחי בלונים שיגיעו לנמען עם שליח. גם בעת ביצוע משלוחים לזרי שוקולד, הזרים מאוחסנים בקירור כדי לא לפגום בטריותם ואיכותם.

לסיכום, זרי שוקולד הם מתנה מקורית, מרהיבה ביופייה ומשגעת בטעמה שכל אחד ישמח לקבל. ניתן להעניק זרי שוקולד לכל אחד ובכל אירוע. אפשרויות העיצוב של זרי שוקולד הן אינסופיות, וניתן לשלב מארזי שוקולד עם מתנות נוספות. אם אתם מעוניינים להעניק זרי שוקולד אל תתפשרו על איכות. בשדה פרחים תמצאו מגוון רב של זרי שוקולד בשלל עיצובים ולכל אירוע. זרי שוקולד של שדה פרחים מבטיחה לכם מתנה מתוקה ומדליקה.

אצלנו, בשדה פרחים, יודעים לשזור זרים מתוקים משוקולד איכותי שכל אחד ישמח לקבל.

רוצים להתייעץ איתנו ולעצב זר מתוק מיוחד וייחודי משלכם?

אל תהססו, צרו עימנו קשר עכשיו!

 

before

סל קניות:

0
אין מוצרים בעגלה
סך הכל ביניים : 0

ביצוע ההזמנה Checkout