04-6380120
☎ 04-6380120
|

צבעי ורדים ומשמעותם

ורד הוא סוג של פרח בעל משמעויות סימבוליות רבות. הענקת ורד בודד או זר של ורדים היא מחווה רומנטית עתיקת יומין . מחווה זאת מקובלת גם בימינו וניתן למצוא לכך עדויות רבות בתרבות הבידור כמו בתוכנית הטלוויזיה הידועה "הרווק". הפורמט האמריקני של תוכנית הריאליטי המצליחה סוף סוף הגיעה למחוזות ישראל. הרווק הישראלי הוא לא אחר מאשר יוצא "הישרדות" גיא גיאור. בעונה הראשונה של התוכנית המשודרת בערוץ 10, בסופו של פרק, מחלק גיאור ורד אדום לנבחרות ליבו מתוך קבוצת הבנות המתמודדות על ליבו.
הורדים מאז ומעולם מככבים הן בתרבות הפופולארית והן ביצירות אמנות חשובות. הציירים האימפרסיוניסטים קלוד מונה ופול סזאן ציירו ורדים בכמה מיצירותיהם המפורסמות. באסוציאציה התרבותית ורדים תמיד נקשרו לאהבה, יופי וחיזור. הורד היה קדוש למספר אלות במיתולוגיה כמו אפרודיטה אלת האהבה. בנוסף לכך, קיימות עדויות לכך שכבר בימי קדם השתמשו בוורדים כמרכיב ממנו הוכנו שיקויי אהבה.
משמעויות סימבוליות של צבעי הורדים
ורדים מונים מעל מאה מינים ופורחים בשלל צבעים. בחרנו להציג בפניכם את המשמעויות של הצבעים הפופולאריים ביותר של הורדים.

ורד אדום

ורד אדום הוא סמל לאהבה הם פרחים ליום האהבה ורומנטיקה . כאשר מעניקים למישהו ורד אדום, ורד בודד או זר של ורדים אדומים, מחווה זאת מעבירה את המסר- אני אוהב אותך או אני אוהבת אותך. ורד אדום הוא גם סמל ליופי. אם אתם מעניקים למישהי או מישהו זר של ורדים אדומים, היו בטוחים שהמקבל מבין את כוונתכם כרומנטית.

ורד צהוב

המשמעות הסמלית של ורד צהוב הוא ידידות וחברות. לכן, אם מעניקים פרחים במסגרת מערכת יחסים אפלטונית, זר ורדים צהובים יהיה יותר מתאים מאשר אדומים. הצבע הצהוב של הורדים מקרין שמחה ואופטימיות, דרך נפלאה לחגוג חברות.

ורד לבן

מסמל טוהר ותום. הורדים הלבנים בהמון תרבויות בעולם מתקשרים לאירועים חגיגיים כמו חתונה וטקסים. ורד לבן מסמל גם כבוד.

ורד ורוד

ורדים ורודים מסמלים יופי, חינניות ותחכום מעודן. הענקת זר ורדים ורודים כמתנה היא מחווה של הערכה שיש בה חגיגיות ואופטימיות.

ורד כתום

ורדים כתומים הם פרחים בעלי צבע ונוכחות בולטים ומסמלים תשוקה והתלהבות. אם קיבלתם ממישהו ורד כתום, זוהי מחווה שנושאת משמעות רבה.

 

before

סל קניות:

0
אין מוצרים בעגלה
סך הכל ביניים : 0

ביצוע ההזמנה Checkout