04-6380120
☎ 04-6380120
|

 על פרחים ומשלוחים

זרי פרחים הם כר נרחב לאינסוף שילובים קסומים המרכיבים יחד קסם אמיתי. הפרחים בצבעוניות ובטקסטורה הייחודית שלהם מצליחים להביע רגשות ולדבר לא פעם בשמנו. זר פרחי שושן צחור המעטרים את שולחן החג ומוסרים ברכת חג שמח לכל המשפחה, זרי פרחים מפרחי הוורד האדום המספרים על רגשות האהבה העזים ביותר או פרח הסחלב האלגנטי והאציל ההופך כל פינת מטבח או סלון לפינת חמד.

זרי פרחים במבחר אדיר תוכלו לראות בגלריה שבאתר. אם אתם חושבים לעצב זרי פרחים בהרכב ייחודי משלכם תוכלו להתקשר ולשוחח עם אחד המעצבים בחנות שישמח להתאים עבורכם זרי פרחים מושלמים.

משלוחי פרחים

לאחר עיצוב הזר ושזירתו אנו מצרפים אליו את כרטיס הברכה, אורזים בקפדנות ומעבירים את רכב המשלוחים. הרכב יוצא על פי לוח זמנים קבוע מראש ועושה הכל על מנת להגיע ליעדו בזמן. תאמו עם נציג המכירות באתר או בטלפון את זמן הגעת המשלוח, העניקו את הכתובת הנכונה ובתוך שעות ספורות בלבד תוכלו להפתיע את האדם האהוב עליכם כל כך במשלוחי פרחים מרהיבים.

פרחים בשדה פרחים

אנו בשדה פרחים מעניקים ללקוחותינו את הפריבילגיה לקבל פרחים ישירות מן השדה. הפרחים טריים ורעננים נקטפו בסמוך לשזירה ומעניקים לזרי הפרחים עמידות ויופי מיוחד. באמצעות שתי החנויות הממוקמות בבנימינה וברמת גן אנו מצליחים להגיע אל קהל לקוחות ענק בכל רחבי הארץ.

משלוחי פרחים, עציצים, זרים וזרי כלה ניתן לבחור בקטלוג המקוון המופיע כאן באתר, השזירה הייחודית של צוות שוזרי הפרחים המקצועי שלנו בראשות גיל, מנהל התחום ובעל הבית שהביא את בשורת שזירת הפרחים המדהימה ביופיה היישר מתערוכות וחנויות הפרחים בהולנד וביפן.

צרו עמנו קשר אל "שדה פרחים" בטלפון מספר: 1700701012 ונשמח לשלוח לאהוביכם זרי פרחים מרשימים שימלאו אותם אושר.

 

before

סל קניות:

0
אין מוצרים בעגלה
סך הכל ביניים : 0

ביצוע ההזמנה Checkout