04-6380120
☎ 04-6380120
|

פרח אהבה זה לא רק שם של שיר. הוא יכול להיות גם רעיון מקסים שמסוגל לשנות מקצה אל קצה את כל היום של אדם שאתם מאוד אוהבים. איך? מיד נדגים. הנה, דמיינו את הסיטואציה:

ציירו בראשכם יום אפור ומגעיל, יום ראשון בשבוע עבודה חדש. הטלפון במשרד מטרטר, המטלות בעבודה נערמות זו על גבי זו, כולם צורחים ועולים על עצביכם. בחוץ גשם זלעפות יורד, ואתם קולטים שיש לכם עוד שעות ארוכות עד שהיום הזה יגיע אל קצו המיוחל. פתאום שליח מגיע, שואל לשמכם ומגיש לכם פרח אהבה – פרח ענקי ויפהפה עם מכתב אהבה ממישהו שמזכיר לכם שבתוך כל הבלגן האפרורי והמייגע הזה מישהו אוהב אתכם, וזה מה שבאמת חשוב בחיים.

מקסים, לא? משהו כל כך קטן ופשוט כמו משלוח פרח אהבה יכול פתאום בבת אחת להכניס שמחה ליום ארוך ומתיש. אז למה לא לקחת את הרעיון המיוחד הזה, לחשוב על אדם שאתם מאוד אוהבים ולשלוח פרח מכל הלב?

אבל איזה פרח כדאי לבחור?

נכון, אפשר לשלוח זר שלם, אבל לפעמים פרח אהבה אחד זה כל מה שדרוש. ואם תבחרו את הפרח הנכון, היפה והמרשים, הוא יעשה את העבודה בדיוק כמו זר גדול, רק באופן אלגנטי וייחודי יותר. פרח אהבה אחד ומיוחד לאדם יחיד ומיוחד.

השאלה שנשאלת כאן היא – או.קיי, אז איזה פרח אהבה כדאי לבחור כדי לשמח את האדם האהוב עלי?

ננסה לעזור: קודם כל, אם יש פרח מסוים שמקבל פרח האהבה אוהב במיוחד, זהו הפרח הנכון ביותר לשלוח לו אישית. יש כאלו שלבם יימס מול ציפורן צהובה אחת, יש נשים שנשבעות אמונים לפרחי החמנייה הגדולים, יש מעריצים לסחלבים עדינים ומפונקים המוכנים להשקיע בגבעול אחד את כל הפינוק הדרוש.

אם אין למקבל פרח האהבה פייבוריט בתחום הפרחים, אפשר לחשוב על כמה אפשרויות לפרח אהבה מיוחד ומרשים:

שושנה אדומה – תמיד קלאסית ומלאת משמעויות. אי אפשר לטעות עם שושנים.
חמנייה – צהוב ומשמח כמו שמש גדולה. ציירים השתגעו אחרי הפרח הענק והנפלא הזה, ובצדק. מרשים גם כשהוא מגיע לבד, ללא ליווי.
סחלב – פרח אהבה יוקרתי ויקר, מפונק ובעייתי באחזקה, אבל גם אנחנו לפעמים כאלו… היופי האקזוטי שלו שווה את המאמץ הדרוש לשמירתו יפה ופורח.
שושן צחור – לבן, טהור, בתולי וחגיגי.
ציפור גן עדן – פרח משונה ובלתי שגרתי בצורתו, שאי אפשר להתעלם ממנו. הבחירה המושלמת לפרח אהבה עבור אדם מיוחד שלא הולך בתלם.
ליליום – ורוד, כתום או צהוב. פרח גדול בצבע עז שאי אפשר לפספס.
קלה – פרח לבן שאהוב מאוד לשימוש בחתונות – ואתם יודעים מה זה אומר…

 

אבל יותר מכל חשובה הכוונה מאחורי משלוח פרח אהבה, הרבה יותר מסוג הפרח הנבחר. מכתב מהלב או כרטיס ברכה עם כמה מילים אישיות יהפוך כל פרח בודד למתנה ענקית ועצומה.

before

סל קניות:

0
אין מוצרים בעגלה
סך הכל ביניים : 0

ביצוע ההזמנה Checkout